Ketahui Teknik Jualan Lazada dan Zalora




KETAHUI RAHSIA! BAGAIMANA LAMAN WEB ZALORA DAN LAZADA MENDAPAT JUALAN RIBUAN RINGGIT SEHARI DAN ANDA BOLEH GUNA TEKNIK INI UNTUK JUALAN PRODUK ANDA!!

============================================

sebelum tu, masukkan email anda di sini
untuk dapatkan tips-tips menarik daripada kami

First name

E-mail address


============================================
terima kasih.. teruskan membaca...
Pernah tak anda menempah barang di Lazada, Zalora atau 
bilik hotel di Trivago?


Rahsia Pemasaran Lazada!
Katakan anda merancang untuk beli kamera digital idaman anda di Lazada! Sudah tentu anda akan buka site Lazada untuk melihat kamera digital pilihan anda! meskipun anda masih tidak merancang untuk beli sekarang dan anda keluar daripada page tersebut....

BOOMMMM!!!! 

Tidak Lama selepas itu ,anda akan melihat iklan gambar kamera digital idaman anda akan berada di facebook wall anda!




Iklan Tersebut akan ikut anda ke mana-mana termasuk website yang anda selalu pergi! Kamera tersebut akan terngiang-ngiang di kepala anda dan beri input besar dalam keputusan anda! Akhirnya anda akan beli produk tersebut!




"KAJIAN MENUNJUKKAN,PROSPEK PERLU MELAWAT SITE ATAU IKLAN DALAM PURATA 5-7 KALI SEBELUM MEMBELI"
"KEBANYAKAN PROSPEK  PERLU LIHAT IKLAN ANDA BERULANG-ULANG KALI SEBELUM MEREKA BERNIAT UNTUK BELI DARIPADA ANDA!!"




Sudah tentu sesiapa yang telah klik iklan dan telah masuk ke dalam site anda merupakan PROSPEK yang sangat berpotensi kerana mereka menunjukkan respon pada promosi anda tawarkan dengan  melawat websitie anda! Namun begitu, mereka perlu lihat iklan anda berulang-ulang kali sebelum mereka betul-betul bersedia untuk beli!

96% Pengunjung atau prospek yang datang  pada kali pertama akan beredar keluar tanpa membeli apa-apa

Pengunjung yang sering melihat iklan yang sama dalam 2-4 kali mempunyai 46% Keberangkalian untuk melakukan pembelian!

70% Responden Terdiri daripada peniaga online setuju bahawa Pentingnya prospek-prospek mereka sentiasa melawat iklan dan site mereka berulang-ulang bagi meningkatkan 'brand Awareness' produk dan bizz mereka!

Retargeting adalah adalah kaedah yang terbaik untuk pastikan Iklan anda akan dipaparkan semula khusus kepada prospek yang berpotensi sebaik sahaja mereka keluar daripada website atau page anda tanpa membeli! Iklan tersebut akan ikut mereka ke mana-mana dan berada di website-website lain mahupun di facebook wall mereka! >>>  ⒾⓃⒻⓄ  ⓁⒶⓃⒿⓊⓉ


Written by

0 comments: